پیاده روی
این وبلاگ مطالب عمومی درباره ی پیاده روی می باشد.
قالب وبلاگ

راه بروید تا از شر چربی های اضافی تان خلاص شوید و سالم بمانید چرا که با هر قدم می توانید کالری بیشتری بسوزانید.
می خواهید راز سوزاندن کالری زیاد را بدانید؟ راه رفتن منظم با توقف های حساب شده، این نوع راه رفتن برنامه مشخصی دارد. راه رفتن سریع، به دنبال آن آهسته و راه رفتن برای رفع خستگی. این روش راه رفتن کمک می کند بدون زیاد کردن زمان تمرین، مقدار چربی و کالری بیشتری بسوزانید، زیرا...


ادامه مطلب
[ جمعه 30 دی 1390برچسب:, ] [ 21:5 ] [ محمد واحدیان ] [ ]

 

آغاز کردن تیم پیاده روی نیازمند چیز زیادی نیست. خیلی راحت این موضوع را به دیگران بگوئید و تیمتان را سازمان دهید. به زودی به سمت داشتن زندگی سالم­تر حرکت خواهید کرد.
این موضوع را به دیگران بگویید.
با اعضاء خانواده، دوستان، همسایه­ ها و همکاران صحبت کنید. احتمالاً افرادی دوروبرتان هستند که آماده هستند کفش­های مخصوص پیاده روی را به پا کنند و همراه شما باشند.


ادامه مطلب
[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 15:10 ] [ محمد واحدیان ] [ ]

 

برای‌ انجام‌ تمامی‌ فعالیتهای‌ ورزشی‌ و آمادگی‌ جسمانی‌ بایستی‌ مواردی‌ بعنوان‌ اصول‌ رعایت‌ گردد كه پیاده‌روی‌ نیز از این‌ قاعده‌ مستثنی‌ نمی‌باشد كه‌ این‌ اصول‌ كلی‌ عبارتند از :


ادامه مطلب
[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 14:9 ] [ محمد واحدیان ] [ ]

انسان بی حرکت و ثابت همچون آب راکدی می ماند که رو به رخوت و سستی می رود و کم کم پژمرده می شود. راه رفتن یک فعالیت موزون دارای ریتم،پویا ودارای حرکت نرمشی (هوازی)می باشد که توسط اسکلت وماهیچه ها انجام می شود. راه رفتن تندتر از معمول وبه طور منظم بیش از ۷۰ درصد فعالیت قلب، تناسب فیزیکی را بهبود می دهد. در این حالت ظرفیت قلب وعروق ومیزان تحمل، برای کار بدنی وتحرک روزانه زندگی بیشتر شده وامکان انرژی لازم برای انجام امور فراهم می شود. عضلات ساق پاواندام تحتانی استحکام یافته ، قابلیت انعطاف مفاصل اصلی حفظ شده وطرز ایستادن وقرار گرفتن بهبود می یابد . هر مقدار از پیاده روی با هر سرعتی ، تولید انرژی می نماید. بنابراین، دردراز مدت راه رفتن باعث کنترل وزن بدن می گردد.


ادامه مطلب
[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 11:55 ] [ محمد واحدیان ] [ ]

1) داشتن فعالیت بدنی هزینه بالایی دارد . نیاز به وسیله ، كفش و لباس مخصوص دارد . گاهی باید هزینه پرداخت تا ورزش كرد . ٢) سرم خیلی شلوغ است . فعالیت بدنی وقت زیادی می برد ٣) كودكان طبیعتاً دارای تحرك بالایی هستند و به ندرت یك جا می نشینند . نیازی به صرف وقت و انرژی برای آموختن چیزهایی در مورد فعالیت بدنی به آنها نیست . به اندازه كافی فعال هستند .

فواید پیاده روی:


ادامه مطلب
[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 11:38 ] [ محمد واحدیان ] [ ]

پیاده روی ورزشی آرام و کم فشار است که می تواند به شما برای سلامت جسمی و تناسب اندام کمک کند. این یکی از طبیعی ترین انواع فُرم های بدن است. ورزشی ساده و مطمئن که نیازی به تمرین نداشته و فواید بسیاری برای سلامتی دارد. در این مقاله قصد داریم فواید پیاده روی را بیشتر برای شما توضیح و شروع یک برنامه پیاده روی را به شما آموزش دهیم.


ادامه مطلب
[ جمعه 1 دی 1390برچسب:, ] [ 11:34 ] [ محمد واحدیان ] [ ]
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

سلام.به اين وبلاگ خوش آمدید!مطالب ارائه شده دراین وبلاگ پیرامون فوايد پیاده روی می باشد که به نظر من هر فردی در جامعه کنونی برای اینکه بتواند از پیاده روی کمال استفاده راببرد باید بداند.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پیاده روی و آدرس piaderavi2127.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آرشيو مطالب
امکانات وب

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 27
بازدید کل : 10665
تعداد مطالب : 16
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->




فال امروز


فال حافظ


Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت

جاوا اسكریپت

فروش بک لینک